- Торговельні операції
- Всі продукти
- Безпоставкові валютні форварди
- Депозитарна установа
- Страховим компаніям
Цей сайт використовує файли cookie та інші подібні технології. Ми використовуємо файли cookie для аналізу трафіку та покращення функціональних можливостей нашого сайту. Якщо ви не бажаєте щоб вказані дані опрацьовувались нами, ви завжди можете змінити налаштування cookie у своєму браузері або перестати користуватись цим сайтом. Дізнатись більше можете з нашої Політики Конфіденційності. Продовжуючи використовувати цей сайт ви надаєте згоду на обробку файлів cookie.
Фонд має статус неприбуткової організації та здійснює свою діяльність пов’язану з накопиченням пенсійних заощаджень, інвестуванням і наступним розподілом на користь учасників фонду на підставі Закону «Про недержавне пенсійне забезпечення».
Фонд зареєстровано 1 червня 2006 року. Засновником фонду є група ICU, яка управляє фондом з 2013 року і є найбільшою компанією з управління активами в Україні.
НПФ «Династія» демонструє найкращі результати з дохідності , швидкості зростання активів та кількості клієнтів. Свої заощадження фонду довірили більше 39000 фізичних осіб. Фонд надає зручні можливості доступу до індивідуального пенсійного рахунку через кабінет учасника та смс повідомлення. З результатами діяльності можна ознайомитися тут.
Обслуговування фонду здійснюють професійні та незалежні одна від одної компанії.
Компанія з управління активами: КУА "Інвестиційний Капітал Україна" (група ICU) надає послуги з управління інвестиціями приватним та інституційним інвесторам. Створена в 2006 році та має ліцензію Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку на управління активами інститутів спільного інвестування №778 від 19.07.2016р., строк дії ліцензії з 03.09.2016 – необмежений. За роки своєї діяльності Компанія стала визнаним лідером на ринку управління активами України. Інвестиційні фонди під управлінням Компанії - постійні лідери рейтингів Investfunds, а сама КУА є найбільшою в Україні за обсягом активів публічних фондів в управлінні (понад 1 млрд грн).
Адміністратор: ТОВ "Адміністратор пенсійного фонду "Центр персоніфікованого обліку", ліцензія Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг АБ № 115988 від 14.08.2008 р., заснована в 2004 році компанією "Квазар-Мікро" однією з найбільших ІТ-компаній, провідного розробника рішень та послуг в галузі інформаційних, комунікаційних та управлінських технологій.
Банк-зберігач: АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ» має ліцензію на здійснення депозитарної діяльності депозитарної установи, серія АЕ N263333, видану Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку 17 вересня 2013 року, термін дії якої з 12 жовтня 2013 року необмежений. Також має ліцензію на зберігання активів пенсійних фондів, серія АЕ N263335, видану Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку 12 жовтня 2013 року, термін дії якої з 12 жовтня 2013 року необмежений. АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ» - міжнародний банк, що є дочірнім банком найбільшої фінансової групи Греції та працює у Європі. Банк уповноважений Пенсійним фондом України здійснювати виплату пенсій і грошової допомоги, а також є учасником Фонду гарантування вкладів фізичних осіб. Піреус Банк є членом Форуму провідних міжнародних фінансових установ (FLIFI), Американської торговельної палати в Україні (АСС), Європейської бізнес асоціації (EBA).
Відкритий недержавний пенсійний фонд
01 січня 2013 г.
Україна
UAH
ТОВ «КУА «Інвестиційний Капітал Україна»
Фізичні та юридичні особи
1-1.5% від середньорічного значення ВЧА
0.75% від середньорічного значення ВЧА
0.2% від середньорічного значення ВЧА
Участь у НПФ забезпечує працедавцю такі переваги.
— сума перерахованих пенсійних внесків на користь співробітників зараховується до валових витрат підприємства;
— на пенсійні внески не нараховуються обов'язкові соціальні платежі до фонду оплати праці;
— підвищення мотивації та лояльності співробітників (розширення «соцпакету»);
— залучення та закріплення висококваліфікованих спеціалістів, зниження «плинності» кадрів;
— формування позитивного іміджу підприємства;
Оподаткування юридичних осіб.
— внески до НПФ включаються до валових витрат в повному обсязі:
Відповідно до пп. 134.1.1. ПКУ об’єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень розділу ІІІ «Податок на прибуток підприємств» ПКУ. Кодексом не передбачено різниць коригування фінансового результату до оподаткування на суму страхових внесків на недержавне пенсійне страхування.
— пенсійні внески не відносяться до фонду оплати праці і не обкладаються зборами до соціальних фондів. Таким чином, можна заощадити 22% фонду оплати праці:
Пунктом 1 частини першої ст.7 Закону № 2464 передбачено, що базою нарахування єдиного внеску роботодавців є сума нарахованої заробітної плати кожній застрахованій особі за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі. Відповідно до п.3.5. Інструкції №5 від 13.01.2004 р. внески підприємств за договорами пенсійного страхування працівників та членів їх сімей не відносяться до фонду оплати праці.
— пенсійні внески не обкладаються податком на доходи фізичних осіб, що надає можливість додатково заощадити близько 18% від суми отриманого пенсійного внеску:
До складу загального оподаткованого доходу працівника не включаються суми страхових внесків виплачених роботодавцем-резидентом за свій рахунок за договорами недержавного пенсійного забезпечення платника податку, якщо така сума не перевищує 15% нарахованої цим роботодавцем суми заробітної плати платнику податку протягом кожного звітного податкового місяця, за який сплачується пенсійний внесок, але не більш як 2,5 розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом про Державний бюджет України на відповідний рік (пп. "в" пп. 164.2.16 ПКУ).
Процедура укладення пенсійного контракту для вкладника юридичної особи-резидента.
1. Визначте кількість учасників, розмір та періодичність внесків.;
2. Для укладення контракту необхідно надати такі документи:
— виписку з ЄДРПОУ (оригінал);
— довідку про перебування на певній системі оподаткування (лист у довільній формі з підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства);
— довідку з банку про наявність поточного рахунку (лист у довільній формі з підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства);
— статут (проста копія);
— свідоцтво про держреєстрацію (проста копія);
— довідку з ЄДРПОУ (проста копія);
— довідку про взяття на облік платника податків, форма № 4-ОПП (проста копія);
— протокол про призначення першої особи (проста копія);
— копію паспорта та ІПН першої особи (проста копія);
— наказ про призначення головного бухгалтера (проста копія);
— копію паспорта та ІПН головного бухгалтера (проста копія);
— наказ про призначення особи, яка відповідає за взаємодію з НПФ (проста копія);
— копію паспорта та ІПН такої особи (проста копія);
— перелік співробітників, на користь яких укладаються пенсійні контракти (лист у довільній формі з підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства);
— копії паспортів та ІПН цих співробітників (проста копія).
3. Укладіть пенсійний контракт на користь своїх співробітників.
4. Почніть перерахування пенсійних внесків відповідно до розмірів та термінів, визначених у пенсійних контрактах залежно від обраної пенсійної схеми.
Участь у НПФ забезпечить Вам та Вашим рідним такі переваги
— недержавна пенсія виплачується додатково до державної, що надасть можливість забезпечити гідний рівень життя у пенсійному віці;
— можливість визначати прийнятний розмір та періодичність пенсійних внесків та виплат;
— Ваші пенсійні накопичення — це Ваша власність, майно. Ніхто, крім Вас, не має права ним розпоряджатися. У разі смерті пенсійні накопичення отримають спадкоємці за заповітом або згідно із законодавством України про спадщину — так само, як квартиру, машину та іншу власність;
— оптимізація оподаткування (пенсійні внески, зроблені на власну користь у розмірі до 140% місячного прожиткового мінімуму, не обкладаються податком із доходів фізичних осіб шляхом врахування пенсійних внесків до складу податкового кредиту);
— можливість відстежувати результати управління пенсійними накопиченнями;
— можливість перевести свої пенсійні накопичення до іншого НПФ, якщо Вас не влаштовує діяльність поточного фонду;
— пенсійні накопичення можуть бути виплачені достроково та одноразово у разі виникнення надзвичайних обставин (виїзд на ПМП за межі України, інвалідність, критичний стан здоров'я).
Оподаткування для фізичних осіб
Фізична особа, яка здійснює пенсійні внески, має право на отримання пільги щодо сплаченого податку на доходи (тобто щорічне повернення переплачених сум податку на доходи фізичних осіб — податковий кредит) у таких розмірах:
— за умови здійснення пенсійних внесків на свою користь — податок на доходи фізичних осіб, сплачених на суму, яка дорівнює сумі місячного прожиткового мінімуму для працездатної особи, — станом на 1 січня звітного періоду, помноженого на коефіцієнт 1,4 та округленого до 10 грн;
— за умови здійснення пенсійних внесків на користь членів сім'ї першого ступеня споріднення (подружжя, діти, батьки) — 50% суми місячного прожиткового мінімуму для працездатної особи на 1 січня звітного періоду, помноженого на коефіцієнт 1,4 та округленого до 10 грн.
Встановлено також пільговий режим оподаткування пенсійних виплат із НПФ. Взагалі не підлягають оподаткуванню термінові виплати особам, які досягли 70 років, та одноразові виплати у разі настання інвалідності І групи, а також у разі спадкування членами сім'ї першого ступеня споріднення (подружжя, діти, батьки). Інші пенсійні виплати оподатковуються у розмірі 60% від суми виплати.
Процедура укладення пенсійного контракту
Для вкладника фізичної особи-резидента послідовність дій така:
1. Визначити розмір та періодичність внесків.
2. Для укладення контракту необхідно надати такі документи:
— паспорт — ІПН
3. Заповнити анкету та укласти пенсійний контракт.
4. Почати перерахування пенсійних внесків відповідно до розмірів та термінів, визначених у пенсійному контракті залежно від обраної пенсійної схеми.
Пенсійні внески здійснюються в національній валюті шляхом перерахування коштів на банківський рахунок ПФ:
— через касу банку;
— через бухгалтерію за місцем роботи;
— поштовим переказом.
Будь-які питання, що можуть у Вас виникнути, Ви можете обговорити з нами за телефонами:
+380 (44) 377-70-40, (доб. 771)
+380 (44) 299-11-40, (доб. 771)
Марина Петренко
+380 (44) 537-66-57
Адміністратор (ТОВ "АЦПО")