Цей сайт використовує файли cookie та інші подібні технології. Ми використовуємо файли cookie для аналізу трафіку та покращення функціональних можливостей нашого сайту. Якщо ви не бажаєте щоб вказані дані опрацьовувались нами, ви завжди можете змінити налаштування cookie у своєму браузері або перестати користуватись цим сайтом. Дізнатись більше можете з нашої Політики Конфіденційності. Продовжуючи використовувати цей сайт ви надаєте згоду на обробку файлів cookie.

Погоджуюсь Закрити сайт
22 грудня 2017

ЖУРНАЛІСТИ ПРОВІДНИХ УКРАЇНСЬКИХ ЗМІ ЗАВЕРШИЛИ НАВЧАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ КУРС ЗА ПІДТРИМКИ ICU

Київ, 22 грудня 2017 року. Завтра в Києві відбудеться перший випуск студентів Центру удосконалення економічної журналістики, спільно заснованого Київською школою економіки, VoxUkraine, фінансовою групою ICU і компанією Visa.

 

34 журналіста провідних українських ЗМІ, серед яких «Інтерфакс-Україна», «ЛігаБізнесІнформ», «Економічна Правда», «1 + 1», «5 канал», «Новое время», FinClub та інші, пройшли двомісячний навчальний курс «Економіка, ринки і аналіз даних».

 

Кращі економісти і фінансові аналітики країни, в тому числі фахівці ICU, розробили навчальні матеріали та лекції, які допомогли слухачам курсу розібратися в макроекономічному аналізі, державних і корпоративних фінансах, методах збору, аналізу та візуалізації даних. На практичних прикладах журналісти виявили, як уряд може впливати на фінансову поведінку людей та компаній, і, навпаки, як очікування та переконання громадян і бізнесу впливають на економіку країни.

 

«Альберт Ейнштейн колись сказав: якщо ви не можете пояснити щось просто – значить, ви цього не розумієте. Тільки економічна грамотність, розуміння світового економічного контексту і місця України в ньому, і, зрозуміло, неупередженість і незаангажованість дають змогу журналістам професійно виконувати свою непросту роботу. Нам приємно, що ми можемо зробити свій внесок у підвищення якості ділової журналістики. Адже це покращує фінансову грамотність громадян, робить більш прозорими і чесними комунікації в державному та приватному секторах, і, в кінцевому рахунку, позитивно впливає на міжнародний імідж країни», – зазначив керуючий партнер групи ICU Макар Пасенюк.

Iншi новини